Primirea și plasarea comenzilor

  • Toate comenzile sunt recepționate online în baza asortimentului propus pe site-ul www.familymaket.md (fără a putea schimba cu ul alt produs asemănător).
  • Comanda online poate fi plasată în orice moment convenabil pentru Dvs.
  • La plasarea unei comenzi online, trebuie să specificați numărul de telefon al operator de telefonie mobilă înregistrat în Republica Moldova.
  • Editarea comenzii făcute online și precizarea timpului de livrare se efectuează la numărul de telefon 022 23 24 25.
  • Mărfurile care aparțin categoriei 18+ sunt emise clientului numai după prezentarea unui document care confirmă vârsta clientului (buletin sau permis de conducere).

Termeni și condiții de livrare

  • Costul livrării în raza orașului Chișinău este de 35 de lei.
  • Costul livrării în suburbiile Chișinăului (Durlești, Dumbrava, Grătiești, Stăuceni, Tohatin, Colonița, Bubuieci, Bîc, Băcioi, Codru) – 60 lei.
  • Costul livrării în raza orașului Bălți este de 35 de lei.
  • Livrarea tuturor comenzilor plasate după ora 16:00 ( Luni –Vineri), se efectuează a doua zi.
  • Livrarea comenzilor recepționate Sâmbătă (pe parcursul întregii zile) se efectuează Duminică.
  • Livrarea comenzilor recepționate Duminică (pe parcursul întregii zile) se efectuează Luni.
  • Toate comenzile procesate sunt livrate în intervalul 09:00 – 11:00 și 17:00 – 19:00 (Luni - Vineri), 09:00–14:00 (Sâmbătă - Duminică).
  • Dacă clientul dorește să modifice timpul de livrare convenit mai înainte, acesta trebuie să contacteze operatorul și să discute despre un alt timp de livrare.
  • Timpul de așteptare a clientului de către curier este de 5 minute.
  • Dacă la sosirea curierului, curierul nu poate lua legătura cu clientul (prin telefon sau la adresa indicate), livrarea va fi anulată.
  • Dacă clientul a plasat o comandă, dar nu a fost la sosirea curierului la adresa sau nu a răspuns la telefon, în urma căreia bunurile comandate nu au fost livrate, clientul va fi adăugat în lista neagră.
  • La plasarea unei comenzi cu o greutate totală mai mare de 30 kg, se va percepe un comision suplimentar de 5 lei. Pentru comenzi cu greutatea de peste 40 kg costul comisiei este de 15 lei, pentru fiecare 10 kg ulterioare.
  • Cardurile de reducere Family Market nu activează pentru cumpărăturile online pentru serviciului de livrare.

Modalități de plată

La efectuarea comenzii, plata se poate efectua în următoarele moduri:
  • cu bani cash la primirea comenzii;
  • cu cardul bancar (VISA, MasterCard) la primirea comenzii.

Returul mărfurilor

  • Clientul va verifica mărfurile livrate în prezența curierului.
  • Obiecțiile privind privind calitatea mărfurilor livrate și returul acestora se efectuează la momentul livrării.

Programul de lucru

  • Programul de lucru al call center-ului 09:00 – 22:00 (Luni - Duminică);
  • Numărul de contact 022 23 24 25.